מידע לאנשי המקצוע נותני שירותי הייעוץ בוודיאו

מידע לאנשי המקצוע נותני שירותי הייעוץ בוודיאו
אנו מציעים לאנשי מקצועות הרפואה 2 שירותים עיקריים:
1. פתיחת דף פרופיל אישי (המאפשר התקשרות של המטופלים באמצעות הודעה לאימייל בלבד).
2. מתן יעוץ בוידאו למטופלים (לאחר פתיחת דף פרופיל אישי).
 

כלום. 0 ש"ח.

העלאה ופרסום דף פרופיל אישי - ללא עלות.

פרסום דף עם ייעוץ בוידאו - ללא עלות.

לא נתת יעוץ ? לא שילמת !

ביצעת בפועל שיחת יעוץ ? ראה כאן כמה אתה מקבל.

 

אתה קובע את התשלום המבוקש. מטופל שזימן פגישה משלם און ליין (בפייפאל או בכרטיס אשראי) בהתאם לתעריף שקבעת.

באפשרותך לשנות את הסכום המבוקש בכל עת (ללא התערבות שלנו) ע"י התחברות לדף הפרופיל שלך.

ביצעת בפועל שיחת יעוץ ? ראה כאן כמה אתה מקבל.

 

בעת תאום הפגישה המטופל משלם באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי בהתאם לתעריף שהרופא קבע.

עד 3 ימים לאחר ביצוע הפגישה בפועל הנהלת האתר דואגת להעביר לחשבון הבנק של איש המקצוע את התשלום בניכוי העמלות (כלומר, 80% מהתעריף שקבע הרופא). ראה טבלת תעריפים ועמלות כאן

במקביל להעברת התשלום, הנהלת האתר גם שולחת לרופא חשבונית מס על העמלה שחוייבה. 

הרופא ישלח למטופל חשבונית/קבלה על מלוא הסכום ששילם המטופל.

לדוגמה: קבע הרופא תעריף של 500 ש"ח, אנו נזכה את חשבון הבנק של הרופא ב 400 ש"ח ונשלח לרופא חשבונית מס ע"ס 100 ש"ח (סך העמלות). לאחר מכן הרופא ישלח למטופל חשבונית מס ע"ס 500 ש"ח.

הפגישה מתנהלת ב zoom 

לאחר שנקבעה פגישת וידאו מקבלים הרופא והמטופל קישור יחודי של זום (עם הסבר).

לחיצה על הקישור מכניסה אותך הרופא לשיחת הוידאו (כמובן גם המטופל אמור ללחוץ על אותו קישור במועד הפגישה).

אם ביצעתם בעבר שיחת וידאו עם תוכנת זום הפופולרית , אזי התוכנה כבר מותקנת במחשב.

אם לא ביצעתם בעבר שיחת וידאו עם תוכנת זום , אזי בהקלקה על הקישור שקיבלתם תתקבל הודעה וכפתור להורדת התוכנה (כ 15 שניות).

דף הפרופיל מתעדכן אונליין ע"י הרופא.

אנו לא מתערבים בנתונים המועלים לדף.

בכל עת הרופא יכול לעדכן (למחוק להוסיף או לשנות) את הנתונים שלו - באופן עצמאי ומיידי.

אין אנו אחראים על התוכן שרופא מעלה לדף האישי שלו.

לא צריך. הרי השירות שלנו חינם. 

כן, בכל עת ומיידית, בקלות ובאופן עצמאי ONLINE (ללא התערבות שלנו).

כאשר אתה בחו"ל (מילואים וכדומה) - כנס לעדכון פרופיל וסמן "לא" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

כאשר אתה חוזר - כנס שוב לעדכון פרופיל וסמן "כן" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

לאחר ההרשמה שלך לשירות יעוץ בוידאו דף הפרופיל שלך מתעדכן ונכנס לראש רשימת נותני ייעוץ אונליין באתר. 

כעת יש להמתין למטופל שיזמין תור.

מיד לאחר שמטופל מזמין תור שניכם מקבלים אימייל עם פרטי הזימון ועם קישור לזום (התוכנה הפופלארית לשיחות וידאו).

קישור זום זה ישמש אותך ואת המטופל שלך ליצירת ההתקשרות.

שיחת הוידאו ביניכם מתחילה כאשר אתה והמטופל לוחצים על הקישור.

 

כן, בכל עת ומיידית, בקלות ובאופן עצמאי ONLINE (ללא התערבות שלנו).

כאשר אתה מעוניין להפסיק יעוץ בוידאו - כנס לעדכון פרופיל וסמן "לא" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

במידה ותחליט בעתיד לחזור ולתת יעוץ בוידאו - כנס שוב לעדכון פרופיל וסמן "כן" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

אפשרות ראשונה: בדף הבית למעלה יש "חיפוש". הקלד ב"חיפוש" שם משפחה או פרטי. אם מצאת - אתה רשום. 

אפשרות שניה: כנס ל"שכחתי סיסמה" והכנס את כתובת האימייל שלך. אם נשלחה לך סיסמה חדשה - אתה רשום.

 

כתובת האימייל או הסיסמה אינה נכונה.

יתכן ואתה רשום אצלנו עם כתובת אימייל לא עדכנית ואז כמובן לא תצליח להתחבר.

במקרה זה פנה אלינו.

אם אינך זוכר סיסמה , כנס ל"שכחתי סיסמה". התהליך אוטומטי ומיידי (נשלח אליך למייל סיסמה חדשה).

בדוק את גודל התמונה שאתה מעלה. אם היא מעל 7 מגה לא תצליח לעדכן. 

שנה רק שדה בודד (למשל "תואר") לחץ למטה על כפתור "עדכן" ובדוק אם עידכן.

במידה ועדיין לא מצליח , נא התקשר לטלפון 054-6612343 אורי

סדר אנשי המקצוע ברשימות נקבע אוטומטית לפי הסדר הבא:

1. נרשמו לשירות יעוץ בוידאו.

2. העלו תמונה לדף הפרופיל.

3. עדכנו לאחרונה את דף הפרופיל.

* חשוב - רישום לשירות יעוץ בוידאו + העלאת תמונת פרופיל משפרת משמעותית את הנוכחות באתר ע"י הצגת איש המקצוע (באופן רנדומלי) בדפי האתר + קישור לדף הפרופיל האישי (וגם, כאמור, ע"י קידום לראש הרשימה).

 

כן.

בעדכון דף הפרופיל שלך הכנס רווח בתעריף. זה יוריד את התעריף ל 0 ש"ח ויאפשר קביעת פגישה ללא עלות. 

(בסיום נא להחזיר את התעריף הרגיל).

כן. 

אפשר מכל מקום בעולם שיש חיבור אינטרנט.

כן. וזה אפילו יותר פשוט.

ליעוץ וידאו בטלפון הנייד עליך להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות.

לחיצה בטלפון הנייד שלך על הקישור של זום (ששלחנו אליך במייל בזמן הצטרפותך לשירות) תעלה את האפליקציה. הכנס את שמך והתחל בשיחה. זהו.

שים לב: המטופל שלך כנראה יעדיף את האופציה של שיחת יעוץ וידאו במחשב עם מסך גדול. רצוי להודיע מראש למטופל ששיחת הוידאו תתבצע מהצד שלך בנייד. 

* המטופל (שגם אליו נשלח אותו קישור) יכול גם הוא להוריד את האפליקציה ולקיים את השיחה איתך באמצעות הנייד שלו.

 

כן.

אין הגבלה על מספר המחשבים.

הקלק על הקישור האישי ששלחנו לך מכל מחשב (עם מצלמה מיקרופון ורמקול) והתקן את התוכנה בכל אחד מהם.

 

 
עקרונית, מהבדיקות שעשינו עולה שהייעוץ בווידאו מבחינת הכיסוי הביטוחי זהה לייעוץ הניתן בקליניקה.
בכל מקרה, כל מטופל שקובע פגישת וידאו מאשר לפני כן את ההצהרה שידוע לו כי מדובר בפגישת וידאו שאינה כוללת בדיקה גופנית ושהייעוץ הניתן בה הוא על בסיס המידע שהתקבל מהמטופל במהלך הפגישה הוירטואלית ולכן לא תהיה לו כל עילה לטענה או תביעה על כך שלא בוצעה בדיקה גופנית. 
 
לאחר קיום הפגישה והעברת התשלום , יועברו אליך פרטי המטופל לרבות כתובת דואר ו/או דוא"ל לצורך העברת חשבונית/קבלה בהתאם.
המטופל יוכל להגיש החשבונית להחזר לביטוח המשלים/הפרטי שלו בהתאם להסדר הביטוחי הרלבנטי. 
   

כן.

המטופל יכול להציג לרופא חלונות ממסך המחשב שלו.

הרופא יכול להציג למטופל חלונות ממסך המחשב שלו.

 

תעריף ליחידת זמן קבועה מאפשר למטופלים השוואת מחירים קלה.

לכן, קבענו ל 30 דקות את יחידת הזמן לתשלום, וזה לא ניתן לשינוי.

משך שיחת הזום מוגבלת ל 40 דקות ולאחר מכן תתנתק.

 

 

 
קיימת אפשרות להקלטת השיחה אך הגדרנו שלא להקליט.
המלצתנו, בדיוק כמו בפגישה בקליניקה, לנהל רישום וסיכום פגישה שאותה גם ניתן יהיה לשלוח ישירות במייל או בדואר למטופל שהתייעץ ובכך ליצור תיעוד מסודר. 
 

השירות שלנו מיועד לחברים באיגודים שאתרם מנוהל ע''י e-med ולמנויים בג'ורנאל קלאב של אי-מד

הרשמה של אנשי מקצוע שעדיין אין להם דף בית ב-D-R תהיה באמצעות ההרשמה הידנית .

לאחר ההרשמה יאומתו הפרטים והזכאות לדף בית ע"י צוות d-r ויישלח אישור להתחברות.

ניתן כמובן להכין מרשם כתוב/מודפס שהמטופל יוכל לאסוף או לשלוח לו בדואר רגיל (משלוח מרשם סרוק באמצעות הדואר האלקטרוני צפוי שלא להיות מכובד בבית המרקחת). במידה והנכם עומדים בקריטריונים שהוגדרו בתקנות מרשם אלקטרוני (ראו ההנחיות בקישור זה) ניתן להנפיק מרשם אלקטרוני בהתאם. 

במידה והמטופל או הרופא ביטלו את הפגישה מסיבה כל שהיא, אנו דואגים להחזיר את התשלום למטופל.

כן.

אחת האופציות בתוכנה היא פתיחת צ'ט.

בצ'ט ניתן לצרף ולשלוח קובץ.

לאחר שהמטופל ביצע תשלום, הרופא מקבל אימייל עם כל פרטי הפגישה וההנחיות.

 

דוגמה לנוסח המייל:

נקבעה לך שיחת וידאו עם פלוני אלמוני ליום שלישי 7 אפריל משעה 16:00 עד שעה 16:30

באפשרותך ליצור קשר עם פלוני אלמוני בטלפון 0545161542 או במייל [email protected]

 

להלן הקישור ליצירת שיחת הוידאו עם [resource]:

https://zoom.us/j/8978318726

הקלק על הקישור.

אם תוכנת זום מותקנת במחשב שלך ההקלקה על הקישור תחבר אותך מיידית לשיחת הוידאו (מומלץ לבדוק כבר כעת).

 

אם תוכנת זום לא מותקנת במחשב שלך , אזי בפעם הראשונה תקבל את הודעה
Launching...
Please click Open Zoom Meetings if you see the system dialog.
If nothing prompts from browser, click here to launch the meeting, or download & run Zoom.

יש ללחוץ על download & run Zoom

יש להקליק על קובץ ההתקנה שירד למחשב שלכם

במידה ויוצאת ההודעה The app you're trying to install isn't a Microsoft-verified app       יש ללחוץ על כפתור Install anyway

ולאחר כ 15 שניות תתחבר לשיחת הוידאו

 

בעת קבלת ההודעה על תאום הפגישה הרופא מקבל גם את פרטי הדוא"ל והטלפון של המטופל שקבע את הפגישה.
 
בסיום הפגישה יכול הרופא לשלוח את הסיכום וההמלצות למטופל (כולל גם סריקה של המרשם).
 
ניתן גם במהלך השיחה - אחת האופציות בתוכנת הוידאו זום היא פתיחת צ'ט בו ניתן לצרף ולהעביר קבצים.
 

לאחר קיום הפגישה איש המקצוע יכול לשלוח למטופל קבלה, והמטופל יגיש לביטוח המשלים/פרטי שלו ויקבל את ההשתתפות.

במקרים בהם המטופל מעביר ישירות לרופא את ההשתתפות שלו לפי תנאי הביטוח המשלים , יוחזר החיוב למטופל והרופא יחוייב בעמלה בהתאם לתעריף שלו.